Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waarin zitten de verscillende prijzen

  • rob

    Als je op internet kijkt zie je verschillende prijzen van 600 euro per oog tot wel 2000 euro per oog.

    Maar wat is nu goed waarin zitten de verschillen is die van 600 net zo goed als die andere ???

    waar moet je dus op letten ??

  • Cees

    Hoi Rob het is meer wat je zelf wilt , bij mij koste het 1999 euro maar het resutaat is ook super,maar ik heb zelf niet gekeken naar prijzen, maar wie voor mij het best uit de de verschillende testen kwam.

    Als je een tijdje op de ooglasers pagina rond scharreld kom je er zelf wel achter bij met welke bedrijven je het best in zee kunt gaan.

    Maar niet iedereen kan gelasert worden en er zijn verschillende methode.

    De nieuwste is de intra laser methode,maar kijk zelf hier en daar op de plantforums en zo voorts.

    groetjes Cees

  • rob

    Hoe ben jij er achter gekomen dan wat het beste is en waar ????

  • Rose

    Beste Rob,

    Hetzelfde was bij mij ook het geval. Ik zag door de bomen het bos niet meer en wist niet welk behandeling beter was. Ik heb allerlei studies bekeken om te bezien welke behandeling voor mij beter zou kunnen aanslaan en waarbij blijvend zicht zou worden gegarandeerd. Een kliniek in Rotterdam (Visus) biedt levenslange garantie aan op het zicht. In tegenstelling tot de meeste anderen die maximaal 2 jaar geven. Ik heb de wavefront behandeling ondergaan en het was voor mij een feest.

    De afwijking in mijn ogen zijn: -3 en -5,25. Dat is lastig met lenzen. Ik haalde ze in de ochtend heel vaak door elkaar en dat gepiegel in mijn ogen is nu helemaal over.

    Wellicht een aanrader voor jou.

    Groetjes en houdoe!

    Rose